הקונספט המושלם לחתונה שלכם

מתחתנים. מזל טוב. ההתרגשות בשיאה ומתחילים להתכונן ליום המרגש, היפה והמדהים ביותר בחייכם. היום בו החלטתם להכריז על אהבתכם לכל העולם.
כולם מחכים ליום הזה וכולם רוצים להפוך אותו למיוחד ובלתי נשכח וזה השלב בו מתחילים לתכנן את האירוע הגדול, אבל איך נהפוך אותו להיות ייחודי, מרהיב ומרגש יותר מכל האירועים האחרים שהיינו בהם עד היום???
כאן נכנסים לעולם אירועי הקונספט. אירוע עם נושא המלווה את אופי האירוע על כל צדדיו. והעולם הזה רווי ברעיונות ובצבעים ככל העולה על הדמיון ובכל נושא שתבחרו לאפיין את האירוע שלכם.
אז איך מגשימים את החלום ?איך יוצרים עולם שלם שרק חלמתם עליו?
בורדו עיצוב אירועים. חברה המתמחה בעיצוב אירועי קונספט מהשורה הראשונה וברמה הגבוהה ביותר. לכם נשאר רק להחליט על נושא ולחלום בבורדו כבר יגשימו לכם אותו ויהפכו לכם אותו למציאות.
עד היום חברת בורדו יצרה והפכה למציאות עשרות אירועי קונספט ביניהם:

Gospel wedding– חתונה שכולה ברוח שנות העשרים מלאת יופי, נוצות וצבעי שחור ולבן. חוויה הלוקחת את כולנו למחוז הרומנטי והמשכר ביותר בין רחובותיה המוארים של פריז אי שם בשנות העשרים

Beauty and the beast– איזו כלה לא תרצה להיות נסיכה? ומי לא רוצה להיות חלק מהחוויה המדהימה של העולמות הקסומים ורומנטיים של סרטי דיסני? עיצוב המעורר את הסרט לחיים ושובה את כל האורחים לעולם הקסום של אגדה שגורמת לכולם להתאהב.

 

 

Jungle Wedding– באנו לטרוף. למי שאוהב את אווירת המנומר, הירוק הטרופי והג’ונגל האקזוטי זה הקונספט בשבילו. חתונה מלאה באווירה חייתית ובימתית מטרפת חושים.

Wedding In White– כל ילדה חולמת על היום בו תהיה כלה עם שמלה לבנה ותפאורה מאירה ומדהימה. לכל אלו שפשוט עוצמים את העיניים וחולמים על חתונה קסומה מלאה בפשטות ששובה כל לב, בקו נקי חלק וטהור, והכל בצבעי לבן כובשים. כזו שתגרום לכם לחייך ותמלא אתכם במלא ניצוצות של אהבה.

עולם אירועי הקונספט לא נגמר והרעיונות שניתנים להגשמה חוצים כל דמיון…
אנו מזמינים לאתגר אתכם ברעיון שלכם, בקונספט שלכם לאירוע שלכם. אל תפחדו לחלום אנחנו כאן כי חלומות מתגשמים.
בבורדו עיצוב אירועים מחכים לעצב לכם את החלום.

באווירה טרופית

“יש לי ארץ טרופית יפה…” מה יש בנוף ובחוויה של המקומות הטרופיים שכ”כ מושך אותנו ומשחרר אותנו? מה סוד הקסם שהאווירה הזו מייצרת? הילה ואילן

להמשך קריאה

הצבעים ששולטים…

החתונה מתקרבת ואנחנו חולמים על האירוע המושלם של היום היפה בחיינו. אנו בבורדו נעשה הכול ע”מ להפיק לכם את האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו אבל

להמשך קריאה
X