תקנון ותנאי שימוש באתר

תקנון ותנאי שימוש באתר

תקנון האתר

האחריות הבלעדית למוצרים ולמתן לשירותים באתר, לרבות איכותם ותקינותם חלה באופן בלעדי על הספקים ו/או היצרנים ו/או היבואנים ו/או הסיטונאים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים/ השירותים, ע"פ החוקים והתקנות להגנת הצרכן הנהוגות בישראל ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות המסופקים למוצרים בעלי אחריות.
יובהר בזאת שהאתר משמש כמרכז להזמנות למוצרים ולכן האחריות המקצועית ו/או טיב המוצרים ועמידתם בלוחות הזמנים יחולו על הספק בלבד.
האחריות, ככל שהיא חלה על האתר, הינה כלפי הקונה הישיר בלבד, אשר רכש מאיתנו. האחריות אינה ניתנת להעברה לאחר, ללא הסכמתנו בכתב ומראש.


האחריות לא תחול במקרים הבאים:
האחריות לא חלה על ציוד מתכלה.
קלקול שנגרם כתוצאה מהפעלה שלא על פי הוראות השימוש.
שבר מכל סיבה שהיא לאחר הגעה ללקוח, גרימת נזק לציוד בשל רשלנות ו/או הזנחה של המחזיק במוצר, פגיעות ברק, כח עליון, תאונה, שימוש בחומרים מתכלים לא מתאימים ו/או שלא לפי המלצת היצרן.
טיפול, שינוי ו/או תיקון כלשהו, אשר נעשה על ידי איש שלא הוסמך לכך על ידני.
אין האחריות חלה על נזקים ישירים או עקיפים או לצד שלישי כלשהו, כתוצאה מפעולת ו/או אי פעולתו של המוצר.

ביטול רכישה והחזרת מוצרים:

הלקוח רשאי לבטל את הרכישה כדלקמן:

החלפת המוצר – על הצרכן יהיה להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר למענו, רחוב הדקל 21, אחיטוב . כאשר המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש, וכשהוא באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית הקניה.

במקרה ויש חוסר זמני בכלי הנבחר ע"י הלקוח הצוות יצור קשר עם המזמין לחלופה דומה בדוגל והצבעים באישור המזמין. אם ולא ימצא פריט לחלופה המתאימה למזמין יהיה רשאי לבטל או לשנות לדגם במחיר זהה מקטלוג האתר.
ביטול עסקה בעקבות פגם במוצרים או אי התאמה, תיעשה ע"י פנייה בכתב לאחראי האתר תוך 10 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מוצר.

מובהר בזאת כי כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר כאמור בסעיפים אלו, תחייב את המזמין בדמי משלוח.

לקוח איננו רשאי לבטל את העסקה במקרים הבאים:
מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, ו/או מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן, ו/או מוצרים הניתנים לשעתוק ו/או הקלטה ו/או שכפול והלקוח פתח את אריזתם המקורית

צרכן שביצע עסקה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים (מוצרים מתכלים), ואשר מעוניין לבטל את הזמנתו יודיע על כך עד 10 ימי עסקים ממועד מיום ביצוע המשלוח/האיסוף העצמי. ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 10 ימי עסקים לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א'-ה' 09:00-17:00 יום ו' וערבי חג 09:00-12:00. )
ביטול הפעולה לא יתאפשר כל זמן שהוזמנו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה בסמוך למועד ההזמנה ( 10 ימי עסקים)
ב. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה/ פסיד כאמור) ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
ג. כספו של הצרכן יושב לו עד 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
ד. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע,   או כל הפרה אחרת של החוזה, החברה רשאית לגבות דמי משלוח, והמוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן (זר לראש, חבקים לחופה, זר כלה, פרחים שהוזמנו אישית)  וכן מוצרים, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

 

פרטיות וזכויות יוצרים

פרטיות:

הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של האתר שלא יעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.

מוסכם כי האתר יהיה רשאי לשלוח אליך דואר אלקטרוני ו/או בכתב ו/או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים באתר וכיו"ב.

אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בפרסום או בדיוור האלקטרוני הראשון שיישלח אליך במיקום המיועד לכך.

זכויות יוצרים:

כל מידע ו/או תצוגה באתר לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני "לוגו" וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות הבלעדית של האתר ואין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם האתר נתן את הסכמתו לכך בכתב ומראש.

אספקת המוצרים:

איסוף עצמי מרחוב הדקל 21, אחיטוב.

כל המשלוחים שלנו בין עכו לאשדוד יבוצעו ע"י צוות "בורדו עיצוב אירועים בע"מ" , המחירים בהתאם לגודל המשלוח והשינוע שצריך עבורו. (בהתאם לגודל המשלוח והמוצרים ומספר הק"מ ליעד)

שאלות ובירורים:

לבירורים ולשאלות ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות והמשרדים של חברת בורדו עיצוב אירועים בע"מ 0503500779 או infobordodesign@gmail.com

במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות של בורדו עיצוב אירועים בע"מ. תלונות על איכות מוצר מתכלה מתקבלות בטווח של 48 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד. יש לציין את מספר ההזמנה של הצרכן.