ורוד זה הלבן החדש!

תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום כי הקיץ הזה אתם הולכים להיות מופתעים.

עונת החתונות בפתח והיא לא מפסיקה להפתיע. בכל חתונה אנו מגלים עולם חדש ונפתחת לנו דלת לאינספור של אפשרויות שגורמות לנו להתרגש.

בבורדו עיצוב אירועים אנו עוסקים שנים רבות בתחום העיצוב בכלל והחתונות בפרט ודואגים להביא אליכם את הטרנדים החדשים ביותר ואת העתיד עוד לפני שמישהו חשב עליו. אנו שמים לפנינו מטרה אחת להפוך את האירוע שלכם לדבר הבא והמדהים ביותר שהאורחים שלכם ראו.

אז מה הקיץ הזה מביא איתו? מה הטרנד החדש שיגרום לאורחים להתאהב באירוע שלכם?

לנו יש תשובה מנצחת בדיוק בשבילכם. לאלו שלא מפחדים לנסות. לאלו שיכולים להעז קצת יותר.

אם בא לכם לזרום אתנו ולהגשים חולמות. לשנות כיוון ולעשות משהו ייחודי ובלתי רגיל. להיות רומנטיים בטירוף ולחצות את הקווים…  אנו כאן בשבילכם כי הקיץ הזה משנים את החוקים. מהיום אתם צועדים לעתיד ורוד יותר. לחופה ורודה יותר. כן כן… החופה שלכם לא חייבת להיות בגווני לבן. למרות כל היופי שבלבן אפשר קצת אחרת,אפשר קצת שונה. בכל צבע שרק תבחרו כיד הדמיון אבל תזכרו שאנחנו כבר גילינו לכם- הורוד זה הלבן החדש.

 

השיק המרהיב הזה של חופה ורודה יגרום לאורחים שלכם להתאהב ולפתוח את הלב כי בנינו מה יותר רומנטי מורוד.

אז בואו ביחד נעוף לעבר עולם ורוד מתוק ונפלא, כזה שחשבתם שיכול להיות רק באגדות, בואו ביחד נעז, ניצור ונגרום לכולם להתרגש. בואו לבחור את החופה הורודה שלכם!

 

באווירה טרופית

“יש לי ארץ טרופית יפה…” מה יש בנוף ובחוויה של המקומות הטרופיים שכ”כ מושך אותנו ומשחרר אותנו? מה סוד הקסם שהאווירה הזו מייצרת? הילה ואילן

להמשך קריאה

הצבעים ששולטים…

החתונה מתקרבת ואנחנו חולמים על האירוע המושלם של היום היפה בחיינו. אנו בבורדו נעשה הכול ע”מ להפיק לכם את האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו אבל

להמשך קריאה
X